BRP ЦЕНТР СЕРВІС

Сучасний СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР оснащений всіма необхідними інструментами та діагностичним обладнанням для проведення передпродажної підготовки, діагностики та ремонту техніки будь-якої складності.
 
КАТАЛОГ ЗАПАСНИХ ЧАСТИН BRP (ENG)
 
ПАЛИВОМАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ BRP XPS (МАСТИЛА І ЗМАЗКИ)
 
Кваліфіковані фахівці СЕРВІСНОГО ЦЕНТРУ забезпечать професійне гарантійне і післягарантійне обслуговування Вашої техніки!

У списку послуг, що надаються компанією:

  • Будь-які ремонтні роботи;
  • Технічне обслуговування снігоходів, гідроциклів, мотовсюдиходів та іншої техніки;
  • Передпродажна підготовка техніки, яка була у використанні;
  • Підготовка техніки до сезонної експлуатації;
  • Безкоштовне гарантійне обслуговування;
  • Діагностика;
  • Екстрена евакуація техніки;
  • Тюнінг;
  • Підбір, замовлення і доставка запасних частин.

 

Контактний тел.: +38 068 722 43 22

Записатись на сервіс

Заповніть форму та наші консультанти зв`яжуться з вами найближчим часом



    ГАРАНТІЯ НА ТЕХНІКУ BRP ВІД ОФІЦІЙНОГО ДИЛЕРА

    При придбанні техніки BRP в салоні офіційного Дилера, компанія BRP гарантує відсутність дефектів матеріалів і виробничих дефектів в техніці, а також гарантію на оригінальні аксесуари BRP, встановлені офіційним Дилером BRP під час продажу нової техніки.

    ЗОБОВ’ЯЗАННЯ КОМПАНІЇ BRP

    Протягом гарантійного терміну BRP зобов’язується, на свій розсуд, безкоштовно відремонтувати або замінити через Дилера BRP будь-яку оригінальну деталь, в якій виявлений дефект матеріалу або виготовлення, на оригінальну деталь BRP за умови правильної експлуатації та технічного обслуговування.

    УМОВИ ВИЗНАННЯ ГАРАНТІЙ

    Гарантійні зобов’язання дійсні тільки при дотриманні ряду умов:

    • техніка BRP придбана першим власником в новому, не експлуатувати стані у офіційного Дилера BRP;
    • техніка BRP пройшла передпродажну підготовку відповідно до вимог BRP, що підтверджено відповідними документами;
    • техніка BRP регулярно проходить регламентне технічне обслуговування відповідно до графіка, що є обов’язковою умовою визнання дійсності гарантійних зобов’язань.

    Гарантійні зобов’язання вводяться для того, щоб компанія BRP мала можливість гарантувати як безпеку використання своєї продукції, так і безпеку споживачів та інших людей.

    ЧИ Є АЛЬТЕРНАТИВА ОБСЛУГОВУВАННЯ ТЕХНІКИ В ДИЛЕРСЬКОМУ ЦЕНТРІ

    Звертаючись до «вільних» майстрів ціни на послуги далеко не завжди дешевше, але якість їх виконання не завжди відповідає вартості і вимогам.

    Просто немає сенсу шукати сервіси, якщо техніку можна доставити до Дилера або Дилер може здійснити евакуацію Вашої техніки своїми силами, де точно її відремонтують або проведуть ТО на необхідному рівні.

    Тільки сервіс BRP здатний повернути техніці її початкові характеристики після ремонту, і продовжити ресурс агрегатів при постійному обслуговуванні.

    ПЕРЕВАГИ:

    • Високий рівень підготовки фахівців сервісного центру.
    • Безкоштовне гарантійне обслуговування.
    • Оригінальні витратні матеріали та запчастини.
    • Виконання всіх видів робіт.

    Регулярне технічне обслуговування техніки, в першу чергу, необхідно для того, щоб вона завжди перебувала в робочому стані. Нехтуючи технічним обслуговуванням, власник техніки ризикує не тільки своїм здоров’ям, але і – життям. Не кажучи вже про безпеку пасажирів.

    Довіряйте свою техніку професіоналам!

    ТЕРМІН ДІЇ ГАРАНТІЇ

    Гарантійний строк обчислюється з дня доставки техніки першому власнику або з першого дня експлуатації техніки, в залежності, що настане раніше, і встановлюється на період:
    CAN-AM – 24 місяці для особистого використання, 6 місяців при комерційному використанні*
    SKI-DOO – 24 місяці для особистого використання, 6 місяців при комерційному використанні*
    SEA-DOO – 24 місяці для особистого використання, 4 місяці при комерційному використанні*
    SPYDER – 24 місяці для особистого використання, 12 місяців при комерційному використанні*
    RYKER – 24 місяці для особистого використання, 12 місяців при комерційному використанні*

    *вважається, що техніка знаходиться в комерційній експлуатації, якщо вона використовується для отримання доходу, виконання робіт або здається в оренду в будь-який період гарантійного обслуговування.