ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ ПЕРШИХ ТРИЦИКЛІВ

Перші трицикли були випущені в 1769 році одночасно з автомобілем і паровозом. На самому початку розвитку цей вид транспорту мав вигляд парового воза, головне призначення якого було перевозити гармати і снаряди. Спроектував такий засіб пересування інженер з Франції Ніколя-Жозе Кюньо. Примітивні технічні характеристики забезпечували швидкість пересування до 5 км/на годину  і  час експлуатації дорівнював всього 10-15 хвилин. Коли закінчувалася пара двигун повністю зупинявся.


Наступне покоління трициклів відрізнялося більш високою потужністю, довгим кузовом (6 метрів), власною топкою, наявністю двох циліндрів і котла на 50 літрів з бронзи. Упродовж всього 19 століття трицикли покращувалися, і у результаті був випущений триколісний паровик, розроблений Леоном Серполле. Транспортний засіб був обладнаний гасовим пальником, який прийшов на зміну топки, а у свою чергу змійовик замінив водяний котел. Також в якості нововведень з’явилися еластичні покришки і карданна передача в трансмісії.


У 1885 році зійшов з конвеєра трицикл з бензиновим двигуном внутрішнього згорання. Головним його призначенням було перевезення людей на середні  відстані. Вага трицикла складала близько 270 кг, швидкість пересування складала 15 км/год, а колеса, що знаходяться ззаду, приводилися в рух завдяки спеціальному ременю і ланцюгам методом простого диференціала.


На початку 20 століття на дорогах можна було спостерігати велику кількість трициклів. Це пов’язували в першу чергу з досить простою конструкцією, надійністю в експлуатації і мінімальними податками, які необхідно було платити за цей вид транспорту.


Перший гібрид автомобіля і мотоцикла спроектований інженерами компанії “Venture Vehicle”. Головними достоїнствами такої новинки стали висока маневреність, економічність, висока швидкість (до 170 км/год), можливість нахилу корпусу до 45 градусів та інше.


На сьогодні найбільш відомими багатьом любителям техніки є трицикли Spyder.


У 2007 році  компанія BRP представляє свій перший  “дорожній” транспортний засіб, трицикл Can – Am Spyder.


Ця триколісна машина, що має два колеса попереду і одно ззаду, має прекрасну стійкість і надійність в управлінні, завдяки системі курсової стійкості (VSS), розробленої спільно з фірмою Bosch. VSS включає декілька підсистем, а саме: антиблокувальну гальмівну систему, антипробуксовочну систему і систему контролю стійкості. Безліч систем безпеки роблять його комфортним засобом пересування на далекі дистанції. Рівень пасивної і активної безпеки Spyder Can – Am багаторазово перевищує мотоцикл.


Швидкісні характеристики аналогічні спортивним мотоциклам – розгін до 100 км/год за 4,5 сек. Використовуваний австрійський двигун ROTAX V – 990 EFI має потужність 106 л.с. Завод ROTAX розташований в Австрії, але належить корпорації BRP і випускає двигуни для снігоходів, катерів, гідроциклів, мотовсюдиходів, картів і іншої  продукції BRP.


Трицикли Spyder з їх унікальною Y-подібною конструкцією найвірніше слід описати як деякий гібрид мотоцикла і спортивного автомобіля з відкидним верхом.

Детальніше Ви можете ознайомитися на сайті.