Умови офіційної гарантії DJI
DJI гарантує, що при дотриманні наступних умов протягом гарантійного періоду, починаючи з дати придбання товару, оплата діагностики, робота фахівців, матеріали, тестування і доставка оплачуються виробником відповідно до гарантією обслуговування. Також, Ви можете завантажити файл з гарантійними термінами і повним списком продукції DJI.
1. Для гарантійного обслуговування обов’язково повинні бути виконані наступні умови:
- Протягом усього гарантійного терміну товар використовувався правильно і за призначенням.
- Не здійснювався самостійний розбір або модернізація квадрокоптера.
- Серійний номер, марка водонепроникності, марка відповідності та інші позначки виробника не показують ознак фальсифікації або підробки.
- Факт покупки підтверджується чеком або правильним номером замовлення.
- Товар має оригінальну упаковку, яка гарантує його безпечне транспортування в сервісний центр.
2. Ситуації, після яких гарантійне обслуговування неможливо:
- Падіння або перегрів, викликані помилкою пілота, а не заводським шлюбом.
- Пошкодження, викликані самостійною модернізацією, розбиранням або розкриттям оболонки квадрокоптера, не передбаченими в офіційному керівництві.
- Пошкодження внаслідок неправильного монтажу або експлуатацією, незважаючи на рекомендації офіційного керівництва.
- Пошкодження, викликані несанкціонованою зміною плати, невідповідністю або зловживанням батарей або зарядного пристрою.
- Пошкодження, викликані польотами, не передбаченими офіційними керівництвом.
- Пошкодження, отримані при роботі в погану погоду (сильний вітер, дощ, піщані бурі і т.д.).
- Пошкодження, отримані при роботі в місцях з підвищеною електромагнітної середовищем (видобувні виробництва, вежі радіостанцій, дроти високої напруги, підстанції і т.д.).
- Пошкодження, викликані використанням апарату в середовищі з відомими перешкодами від інших бездротових пристроїв (передавачі, відео-лінії, Wi-Fi і т.д.).
- Пошкодження, викликані роботою з вагою більше, ніж вказано для безпечного польоту в офіційному керівництві.
- Пошкодження, викликані польотом з застарілими або пошкодженими деталями.
- Пошкодження, викликані не надійні або не сумісними (не рекомендовані виробником) сторонніми деталями.
- Пошкодження, викликані експлуатацією пристрою з вбраними або дефектними батареями.
3. Важлива інформація
- DJI бере на себе оплату експертизи, матеріалів, роботи фахівців і доставки при відправці відремонтованого продукту назад до клієнта, в разі якщо це була проблема якості самого продукту.
- Якщо DJI визначає, що продукт не потрапляє під умови гарантії, DJI повідомить клієнту вартість ремонту і доставки.
- Якщо ваш випадок не підпадає під умови офіційної гарантії або викликаний невиробничих шлюбом, то вартість експертизи, матеріалів і роботи фахівців визначається в залежності від характеру проблеми.
Ви можете зв’язатися з нами для отримання додаткової інформації про гарантії і обслуговуванні.
Зверніть увагу!
DJI проводить гарантійний ремонт техніки, у якій на момент поломки була встановлена остання версія прошивки квадрокоптера, пульта і всіх використовуваних з дроном батарейок. За допомогою з оновленням прошивки ви завжди можете звернутися в наш сервісний центр.